Ethical Hacking

Een ethical hacker is een computer en netwerk beveiligingsconsultant die uw systemen en netwerkinfrastructuur onderzoekt op beveiligingsfouten die kwaadwillende hackers zouden kunnen misbruiken om de betrouwbaarheid van uw ICT-infrastructuur negatief te beinvloeden. Tijdens een ethical hack worden uw computersystemen onderzocht op een wijze die vergelijkbaar is aan de aanpak die computerkrakers hanteren.

Het verschil tussen kwaadwillende computerkrakers en ethical hackers is vanzelfsprekend de manier waarop met de bevindingen wordt omgegaan. Waar een computerkraker ongeoorloofd misbruik maakt van de aangetroffen kwetsbaarheden, voorziet een ethical hacker zijn opdrachtgever van een duidelijke rapportage die aangeeft wat er moet gebeuren om de beveiligingskwetsbaarheden weg te nemen.

Veel van de technische security onderzoeken van Classity bevatten “ethical hacking” elementen. Binnen de Internet security scan (internet beveiliging) en de Netwerk security scan (beveiliging van het interne netwerk) is het ethical hack element het grootst. Uiteraard behoort een ethical hack op maat ook tot de mogelijkheden. Het onderzoek wordt in dat geval volledig op maat gemaakt zodat het resultaat zo goed mogelijk aansluit op uw specifieke omgeving.

Synoniemen voor ethical hacken zijn “pentesting of penetratietesten” en “intrusion testing”.

Freelance Opdrachten

Ook kan LunDys haar diensten aanbieden op freelance basis. U kunt ons in huren voor projecten en opdrachten van 1 tot 40 uur per week tegen zeer gunstige tarieven. Als u interesse heeft in het inhuren van LunDys voor een freelance klus dan kunt u via het contactformulier of per telefoon contact met ons opnemen.

Backup

Nooit meer bestanden verliezen Voorkom verlies van uw belangrijke bedrijfsdata. Wij bieden samen met KeepItSafe een veilige en betrouwbare back-up-oplossing waar u geen omkijken naar heeft. KeepItSafe is ISO27001 gecertificeerd. Dat is dus volgens de hoogste veiligheidsnorm in de beveiliging van data.

Bent u één of meerdere bestanden kwijt? U heeft ze met KeepItSafe razendsnel weer terug. Veilig en betrouwbaar. Overtuig uzelf van de eenvoud.

Hoe werkt het

Na installatie van de software wordt er door ons een back-up-schema opgesteld. De software van KeepItSafe heeft speciale plug-ins voor Exchange (ook brick level) en diverse databases. Zo kunt u gewoon doorwerken tijdens de back-up. Wij verzorgen voor u de installatie. Zo weet u zeker dat alles goed staat ingesteld.

Vanaf nu heeft u geen omkijken meer naar uw back-up; deze loopt geheel automatisch. Dagelijks wordt door KeepItSafe uw back-up gemonitord. Natuurlijk krijgt u via e-mail dagelijks de back-up-resultaten toegezonden.

De gegevens worden via een beveiligde SSL-verbinding naar onze server verzonden. Al uw data wordt op twee servers in verschillende datacenters opgeslagen. Deze datacenters zijn voorzien van noodstroomvoorziening, brandbeveiliging, airconditioning, 24/7 monitoring en fysieke beveiliging.

Onze tarieven

VOIP

3CX image banner

Ontdek de voordelen van 3CX software VoIP IP PBX

3CX Phone System for Windows is een met prijzen overladen op software gebaseerde IP-telefooncentrale die de traditionele hardwarematige PBX / PABX vervangt. Deze is gebaseerd op de SIP-standaard en ondersteunt de meest gebruikte SIP-telefoons, VoIP-gateway, VoIP-service providers en PSTN-telefoonlijnen. Hij is eenvoudig te beheren door systeembeheerders, omdat hij goed in een Windows-netwerkinfrastructuur past.

Voordelen:3CX screenshot ManagementConsole

  • Aparte telefoonkabels zijn overbodig omdat het telefoonsysteem het bestaande datanetwerk gebruikt
  • Eenvoudiger te installeren en beheren via het web-gebaseerde beheersconsole
  • Veel goedkoper dan een hardware PBX
  • Maakt hot-desk en telewerken mogelijk voor medewerkers
  • Gebruikers kunnen hun doorkiesnummers zelf instellen met het zelfbedienings -Gebruikersportaal
  • Elke SIP-telefoon is bruikbaar; geen binding meer aan een enkele leverancier
  • Binnenkomende en uitgaande gesprekken via bestaande telefoonlijnen met VoIP gateways
  • Op belkosten besparen met standaard configuraties voor populaire SIP / VoIP providers

Belangrijke opties:

  • 3CX VoIP Client – vereenvoudigt het gebruik en versterkt de mobiliteit
  • Webgebaseerd beheersconsole voor eenvoudiger beheer
  • Onbeperkt aantal uitbreidingen
  • Integratie met Windows 2008 server – werk met een gevirtualiseerde-PBX
  • BLF – aanwezigheid instellen en phone tag elimineren
  • Integratie met MS Outlook / Salesforce.com – bellen rechtstreeks vanuit uw favoriete CRM
  • 3CX Bridges – bijkantoren naadloos verbinden
  • 3CX Tunnel – voor eenvoudige externe aansluitingen
  • Fax server
  • Unified Messaging – voice mail en fax via e-mail ontvangen
  • Onbeperkte auto-attendant / digitale receptionist
  • Telefoonvoorziening
  • Paging en intercom
  • Gesprekken doorschakelen met geavanceerde regels op caller-ID, tijd en soort gesprek
  • Gesprekken in de wachtrij zetten
  • Gesprekken opnemen
  • Vergadergesprekken
  • Gesprekken parkeren, gesprekken oppakken, gesprekken doorschakelen, kiezen op naam

 

3CX partner logo  Bekijk onze folder(PDF) van het 3CX Phone System voor Windows.

Zie voor product updates en meer informatie 3CX VoIP Blog.

KLIK HIER VOOR MEER INFORMATIE OF VRAAG VRIJBLIJVEND EEN OFFERTE AAN.

Hosting

LunDys biedt alle mogelijkheden qua hosting. Onze mogelijkheden zijn: VPS (virtual private server) Dedicated server Shared website hosting Batched smtp en spam scanning Hosted exchange van 1 tot 75 gebruikers. Al deze oplossingen kunnen managed aangeboden worden. LunDys zal deze diensten dan beheren en configureren voor u. Al deze oplossingen zijn maatwerk en zullen daarom naar u wensen geconfigureerd en ingerichtworden. Voor meer info kunt u contact met ons opnemen.

Systeembeheer

LunDys beheert en onderhoudt op dagelijkse basis uw ICT vanuit het LunDys kanoor en tijdens reguliere on-sitebezoeken. Hiermee bieden we de klanten ontzorging van het dagelijkse operationele beheer. Onze systeembeheerders zijn verantwoordelijk voor de continuiteit van uw organisatie, waardoor problemen zo vroeg mogelijk gesignaleerd dienen te worden. Het remote management center bewaakt uw servers proactief. Er wordt gekeken naar beschikbaarheid, netwerk, dreigende performance problemen, status van essentiele updates en mogelijke trends in operationele processen. Periodiek adviseren wij u over de status van uw ICT en indien nodig komen wij met een verbeter advies. Systeembeheerders bij LunDys hebben allemaal de nodige ervaring met TCP/IP netwerken en met een diversiteit aan software. Iedere beheerder is Microsoft gecertificeerd.